Thursday, December 22, 2011

Flower-REE Winter OOTD: 12/15/2011

Who said Flowers didn't bloom in the winter time! Well I'm not a horticulture specialist so they probably don't BUT... this sweater made me feel better! LOL Of course it's a thrift find...I paired it with these acid wash jeans I found in Citi Trends for $8!!! But the real showstopper was the shoes...ordered from Torrid and I was able to walk in them all day! Got a few compliments too! Check it out and let me know what you think...  


it's almost like a sweater crop top...
Earrings- Ashley Stewart
Necklace- JC Penny
Sweater- Thrifted
Jeans- Citi Trends
Shoes- Torrid
                                                              Shoes up close and personal

I am so in love with these shoes! I may have to nominate them the best seasonal find for the Fall/Winter!!

Continue to have a great week!


Keep Dreamin'
E. Louise



12 comments:

NaturallyMe2006 said...

OMG... This OOTD is the bomb!

SheDel said...

CUTE!!!!!!!!!!!!!!!

Economy of Style said...

Fiercely fabulous. Love how you are working it!

Just Daisy said...

omg that freaking sweat shirt is the bomb.com you look great!

xoxo,
daisy

Kelleashia said...

love the fit and i also have those shoes in the blush color so cute and girly!

7eventh Letter said...

You look so cute. I can't believe this sweatshirt was thrifted. I was hoping you were gonna say some store I could go pick me one up too, LOL!!!

7eventh Letter
http://www.whatsmoreimportantthanfashion.com/

Anonymous said...

I have to say that this is very Old Skool chic. Like a kinda 80s look with the big chain. And modern with the red pumps. Very hot!

CocoBunnii said...

I have to say that this is very Old Skool chic. Like a kinda 80s look with the big chain. And modern with the red pumps. Very hot!

Ticka said...

Love those colors. Those shoes are just darling. Love them!!

http://ticka-spoonfullofsugar.blogspot.com/

YveEvyMiStyle said...

Love love this ootd. U got me searching hi and lo for this top and the acid jeans. Btw I've been stalking the hell outta ur blog....very nice....

Www.yveevymistyle.blogspot.com

E. Louise said...

Thank you ladies!! I did feel EXTRA gilie on this day!

Timeka said...

This outfit is super cute!!!! I saw those shoes on Torrid...Now you got me wanting a pair! Look good girly!!!

plussizesouthernlady.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...